Kampania PPC jest rodzajem kampanii reklamowej polegającą na zdobywaniu miejsca reklamowego w wyszukiwarkach internetowych bądź specjalnych katalogach, reklamodawca płaci właścicielom strony za każde wejście użytkownika w link. Po wprowadzeniu przez użytkownika określonego słowa, wyszukiwarka otwiera listę ofert, które do niego pasują.
Głównym celem takiej reklamy jest zachęcenie klienta do wejścia w naszą reklamę i wejścia na stronę, do której odsyła. Jednym ze sposobów mierzenia sprawności reklamy jest zliczenie, ile użytkowników skorzystało z oferty reklamowej, innym czynnikiem jest sprawdzenie ilości w samą reklamę.
Przy tworzeniu reklamy PPM najistotniejsze jest to, żeby wyróżniała się od ofert innych serwisów. W niemałych katalogach należy proponować coś, czego nie oferują inni, inaczej zatraci się w czeluści wyszukiwarki. Ważne, żeby umieścić swoje najważniejsze zalety w tytule anonsu, użytkownik nie ma chęci zagłębiać się w szczegółową treść, reflektuje mieć wszystko dostarczone na tacy.
Czym powinieneś przyciągnąć ewentualnego klienta? Możesz zaproponować niższe ceny niż konkurencja. Alternatywnym sposobem jest zaoferowanie kompleksowej pomocy technicznej, natychmiastowego i skutecznego kontaktu z miłą i pomocną obsługą. Niektórzy wychwalają w reklamie rozbudowany katalog towarów, zachęcający bardziej wymagających klientów, wtedy niska cena nie gra aż takiej roli. Nieistotne, jaką drogę wybierzesz, powinieneś pamiętać, żeby skutecznie trafić do potencjalnych klientów, trzeba należycie wybrać tytuł.
Bądź świadom tego, że klient w natłoku informacji panującym w internecie bardzo sprawnie wertuje informacje, nieinteresujące reklamy odrzuca bez głębszego zastanowienia w ułamku sekundy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz