środa, 20 lipca 2011

Narzędzia Google

Google Analytics to jedno z narzędzi, które jest doskonale znane wszystkim, fachowym interaktywnym firmowm reklamowym. Jest to jeden z wielu produktów marki Google i zajmuje on prestiżowe miejsce obok narzędzi takich jak między innymi AdWords, AdSense czy także Optymalizator witryny www. W praktyce korzystanie poprzez pozycjonerów ukazywanego narzędzia Google Analytics pozwala ekspertom nieprawdopodobnie dokładny wgląd w aktualnie prowadzone poprzez nich przedsięwzięcia marketingowe. W charakterze analityki internetowej, webmasterzy uzyskują zatem sposobność wglądu w ruch mający miejsce w pozycjonowanej poprzez nich, stronie www. Jest to istotne w przypadku chęci zanalizowania priorytetowych danych i zagadnień, jak i skutecznego wyznaczenia strategii toczonych działań reklamowych. Dzięki Google Analytics fachowcy mogą nawet optymalizować serwisy www i sprawić, że serwisy internetowe będą w stanie tworzyć o wiele więcej konwersji niż aktualnie. Dla klienta agencji interaktywnej łączy się to zatem wprost z faktem podwyższenia liczby kontrahentów oraz dodatkowo uzyskania zamierzonego, jasnego efektu marketingowego.

Naturalnie narzędzie Google Analytics jest urządzeniem niesłychanie rozbudowanym, ale posiada ono wiele zasadniczych, wartych omówienia zadań. Po pierwsze pozwala zmierzenie ROI (anglojęzyczny skrót powstały od słów return on investment) z reklam, czyli parametru wyznaczającego zwrot z inwestycji. Kolejną funkcją omawianego systemu jest wizualizacja danych, dzięki której webmaster ma możliwość budowy wizualizacji ścieżek bądź także wykresów ruchomych. Przy tym; sama wizualizacja danych daje również ogólny pogląd na panujące w danej chwili, trendy. Nie bez znaczenia pozostaje również dopasowany system raportowania. To właśnie dzięki niemu możliwe jest tworzenie specjalnych raportów, które nie tylko pozwolą na doskonalenie kampanii, ale również zaprezentują potencjalnemu kontrahentowi interaktywnej agencji reklamowej, uzyskane jak do tej pory, wyniki prowadzonego przedsięwzięcia. Prócz tego, w przypadku działania całej grupy pozycjonerów, narzędzie Google Analytics daje sposobność kontroli administracyjnej oraz budowy tak zwanych raportów e-mailowych. To właśnie dzięki wspomnianym raportom, pracującym w teamie webmasterom udostępnione zostają tak ważne przecież, informacje odnoszące się do prowadzonych obecnie działań z zakresu promocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz